JESENSKI ŽIVŽAV

ČISTO TIHO IN SKRIVAJ
JE PRIŠLA V NAŠ KRAJ.
BARVIC BREZ ŠTEVILA NOSI
IN NA LISTIČE JIH TROSI.

(M. Voglar)

Res je že tu. Kdo? Jesen vendar! Pisana, sončna, topla, vesela, mogoče malce meglena in muhasta …. v bistvu prav takšna kot smo mi (brez muhasti seveda). 🙂

Prava zakladnica so jesenski gozdovi, saj kar kličejo po pohajkovanju, lovu za gobami ter nabiranju kostanja. Nevede domov prinesemo še kakšno bodico, nekaj listja, mogoče tudi kakšno odrgnino, kar pa je le dodana vrednost lepih sončnih dni.

Zares ste se potrudili, saj se je v šoli nabral zajeten kup kostanja, ki je kar vabil na piknik. V četrtek so že po malici zavreli prvi lonci in naznanili, da se po pouku obeta jesenski živžav na šolskem igrišču. Družili smo se ob igrah, risali, peli, klepetali, se greli na soncu in seveda sladkali s kostanjem.

9. TEK PO MAMUTOVIH POTEH

Tudi letos so se tekači pod mentorstvom učiteljice Mojce udeležili šolskega tekmovanja v krosu za osnovne šole Gorenjske, ki je potekalo v torek, 10. oktobra, na rolkarski progi na Kokrici. Tekli so na vso moč in zmagovito pritekli na cilj. Med prvih deset so se v svojih kategorijah uvrstili Črt iz 5. C, Matevž K. iz 3. C ter Manca iz  5. Č. Bravo! Sicer pa vsi vemo, da je važno sodelovati in ne zmagati.

REZULTATI

OB TEDNU OTROKA

“Povabimo sonce v šolo” je osrednja tema letošnjega tedna otroka, ki poteka od 2. do 8. oktobra. Mogoče v tem tednu ni ravno radodarno, kakšen sončni žarek pa vseeno posije v naše učilnice. Nekaj sonca si pričaramo tudi sami, ko pridno sodelujemo, dokončamo naloge, pomagamo drug drugemu in se trudimo, da nam je lepo.

Že v ponedeljek sta nas pred vhodom v šolo razveselili dve novi mizi s klopmi, ki sta bili kupljeni z denarjem zbranim pri akciji zbiranja papirja. Prav super je vse skupaj, še dež nas takoj ne prestraši in “spodi” v razrede. Upamo, da bodo mize dolgo služile svojemu namenu in ob popoldnevih ter vikendih ne bodo v napoto obiskovalcem igrišča, tako kot “stara” garnitura.

V torek, 10. oktobra, nas čaka že nova oz. prva letošnja akcija zbiranja papirja, zatorej le hitro zavihat rokave, da napolnimo zabojnik, ki bo od ponedeljkovega popoldneva stal na parkirišču pri glavnem vhodu. Mogoče boste imeli tisti s kamioni nekaj težav pri obračanju. 🙂  Papir lahko v zabojnik vržete tudi sami, ne pozabite pa ga stehtati in težo posredovati razredničarki.

Teden smo si v četrtek polepšali tudi s predstavo Žogica Marogica v izvedbi Kranjskih komedijantov. Napeli smo vse sile in pomagali odpihniti zmaja Tolovaja, ki je odpeljal Žogico Marogico. Skupaj uspemo premagati vse ovire in težave!

PRIPRAVA NA KOLESARSKI IZPIT

Petošolci so že aktivno začeli s pripravami na kolesarski izpit. V okviru tehniškega dne so ponovili prometna pravila ter se preizkusili v spretnostni vožnji po poligonu. Odpravili so se na ogled proge, ki jo bodo v prihajajočih dneh skupaj z učitelji večkrat prevozili tudi s kolesom. S pridobitvijo kolesarske izkaznice si namreč pridobijo samostojnost in odgovornost za varno sodelovanje v prometu, zato je poznavanje pravil in zbrano reagiranje v prometu zelo pomembno.

Sledil je še obisk policista in pregled opreme koles, pouk pa so zaključili z likovnim ustvarjanjem na temo moje kolo.

POŽARNA VAJA

Oktober (mesec požarne varnosti) je že skoraj tu in prav zato je pravi čas, da preverimo, kako hitro in varno znamo zapustiti šolske prostore v primeru nepredvidene nevarnosti. Hitro in učinkovito so posredovali tudi gasilci, tako da je bila vaja zaključena brez večjih zapletov. Pa naj pri vajah tudi ostane. Na pomoč!

PRI PIKI NOGAVIČKI

… pa ne le pri eni, dveh ali treh, v Velenju na Pikinem festivalu jih je zagotovo več kot deset; takšnih nagajivih, neustrašnih in prav nič dolgočasnih. V Pikino deželo so za eno dopoldne odpotovali četrtošolci ter odkrivali presenečenja in domislice Pike Nogavičke, Ficka, Tomaža in Anice.

Čakalna vrsta za izposojo zgodb o Piki Nogavički, ki jih je napisala znana pisateljica Astrid Lindgren, se že daljša. Super bralni namig za jesenske dni!

ŠOLA V NARAVI ZA ČETRTOŠOLCE

Ponedeljkovo jutro ni bilo najbolj spodbudno, saj se je dežnik že prvi dan pojavil na seznamu obvezne opreme. Ah, pa nič zato, saj nas je pot za štiri dni vodila na morje in za debate o vremenu res ni bilo časa. Plavanje, raziskovanje obale, izlet na sladoled, lov za zakladom … večerne “zabave” … vse to je zapolnjevalo naše dneve, ki so čisto prehitro minili. Seveda nismo pozabili na navijanje za naše košarkaše (ZMAAAGAAAA! Bravo!) in na pisanje razglednic za naše domače.

 

KOLESARČKI

Nekateri drugošolci z letošnjim šolskim letom hodijo v šolo sami in morajo biti na poti še posebej previdni in pozorni. Da bi bolje upoštevali pravila, so v okviru programa Kolesarčki spoznavali pomen varnosti v prometnem okolju. Postavili so se v vlogo voznika in pešca ter preko igre utrjevali pravilno prečkanje cestišča.

POHOD PO MAMUTOVI POTI

Tokrat že kar deseti po vrsti. Začeli smo ga tako kot običajno na igrišču pred našo podružnico, kjer nas je skupaj s predstavniki šole in turističnega društva pozdravil škrat Kranček.

Na daljšo pot so najprej krenili učenci 4., 5. in 6. razreda, malce kasneje pa so se jim pridružili še učenci prve triade, ki so prehodili nekoliko krajši krog. Med potjo so zbirali žige in prisluhnili kratkim opisom bližnjih krajev, prvošolci pa so se pomerili v Mamutovih igrah. Dobra volja je odgnala dežne kaplje, tako da smo se domov vrnili suhi, nasmejani in pripravjeni na čudovit deževen vikend paket pospravljanja, igranja, branja in pisanja domačih nalog.

PETER IN VOLK

Vsako šolsko leto naš šolski program obogatimo z različnimi obiski kulturnih ustanov. Marsikdo se namreč sam ali v družbi domačih verjetno ne bi odpravil na ogled baletne predstave, v galerijo med slike in kipe, na koncert klasične glasbe … v šoli pa je fino prav to, da si lahko razširimo obzorje, najdemo nove interese ali pa preprosto ugotovimo, da nekaj res ni na našem seznamu želja.

Ogled glasbene pravljice Peter in volk v Ljubljani je bila prav zanimiva izkušnja. Nekaterim je bila všeč glasba, drugim kostumi, morda ples ali pa igralci in orkester. Marsikdo je bil navdušen nad stavbo, ložami in odrom ali pa predvsem nad tem, da ta dan ni bilo običajnega pouka v razredu. Tako kot smo različni mi, tako so različni tudi naši vtisi in naša mnenja; umetnost pa je s tem dosegla svoj namen.